torsdag 23 maj 2013

Sista veckan i Mae Phim

Om en vecka åker vi till Bangkok. Det känns jättekul att komma hem till Sverige, det är många som är saknade som vi längtar efter att få träffa. Det ska även bli underbart att komma hem till sommar Sverige, trots regn och kyla. Jag är glad att jag slipper snö och minusgrader sen hoppas jag självklart på en toppen sommar. Det kommer att bli sorgligt att åka i från vänner och Mae Phim, det har verkligen blivit som vårt andra/tredje hem :-) Vet snart inte vart som är hemma då vi flyttar mellan Thailand, Ludvika och Solna. Men vi trivs med vårt annorlunda liv. Undrar bara hur länge vi kan fortsätta??? I dag har jag rensat bland barnens leksaker och kläder, en slängpåse med leksaker och en ge bort påse kläder blev resultatet. Nu måste jag ta tag i slutspurten på min kurs så att jag är redo att skriva tenta nästa vecka, vore så otroligt skönt att bli klar med kursen innan vi åker hem. När vi kommer hem ska både jag och Håkan att gå en kurs i NLP genom Skandinaviska ledarhögskolan, det är Elene Unestål som håller i kursen. Det ska bli otroligt spännande och lärorikt. Vill passa på att tacka världens bästa föräldrar som har lovat att hjälpa oss med barnen, vi älskar er! Önskar alla en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar