tisdag 13 september 2011

Hjälp....

Nu är vi hemma i Brunnsvik igen. Om tre dagar åker vi vidare mot Göteborg för att flyga till Thailand den 21 sep. Hjälp hur ska jag hinna? Jag måste packa för att vara borta i 8 månader till fem personer . Jag vet inte ens vad jag ska packa i??? Förra resan hade vi typ 8 väskor, det vill jag INTE ha nu. Helst skulle jag vilja ha två jätte stora väskor som rymde allt+ handbaggage. Men  men det lär väl inte hända... även om jag tänker ta med mig så lite som möjligt. Jag vill ju ta med mig barnböcker, lite mat, te, sånt som inte finns i Thailand och alla necessärer ska vi inte tala om, förra resan hade jag en väska bara med det. Men det löser sig, det gör det alltid :) Det är värre med pengar, Håkan fick besked från skolan att han måste betala tillbaka 10 000 kr till skolan för att dom betalt ut förmycket, suck och väldigt tråkigt. Men det löser sig oxå. Måste börja köpa trisslotter ;-)

Nu ska vi ha kalas, 1 års kalas i förskott och 31 och 14 års kalas i efterskott. Hipp hipp hurra för det har varit William och Fridas födelsedag och vår älskade lilla prinsessa fyller 1 år om 10 dar (vad hände). Grattis alla ni andra oxå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar