tisdag 6 september 2011

Förberedelse...

Ja det går ju så där med mina förberedelse inför Thailands resan.. jag hittar massor med andra saker att göra som att starta en blogg :) Men det har hunnits med andra saker i dag som att Alvin har dragit ut sin ena framtand och det gick jätte bra, han var såå duktig och modig. Han titulerar sig nu som "en riktig pirat" och tyckte att Håkan skulle dra ut sin tand så han blev en riktig pirat. Ja dom är söta dom små liven. Emilina har upptäckt toaletten, hon har varit och kastat leksaker och doppat fingrarna där två ggr i dag och blev väldigt arg när jag tog henne där i från. Men söt är hon i alla fall, min lilla toalettdykare.

Jag har även agerat hyresvärd i dag och troligtsvis hyrt ut "lillstugan" som vi haft ute på annons på blocket. Nu är det bara dubbelvagnen som ska säljas, så köp den nu så får ni ett toppen pris!

Ja ja nu ska jag lägga Alvin och sen städa, plocka för tredje gången i dag, suck och pust, undrar när jag ska hinna packa? Åker till Sthlm på torsdag till måndag sen är det inte många dar kvar i Brunnsvik innan vi åker. Just i dag kändes det lite vemodigt då det var en underbar höstdag, barnen lekte i löven, vi plockade äpplen och det var härligt att få stå ute och hänga tvätt i e.m solen. Jag hoppas det blir några fler härliga höstdagar innan vi åker!

Kul att det är så många som vill följa mig, jag ska göra mitt bästa :) Hoppas på att lära mig mer om hur det fungerar att lägga upp bilder m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar